در گجتیکس، رضایت شما حرف اول رو میزنه 💖
تمام تلاشمون اینه که کالاهایی با بهترین کیفیت و سالم به دستتون برسه. با این حال، اگه به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، لطفاً قبل از هر کاری، این نکات رو با دقت بخونید 👇
🕐 مهلت بازگشت کالا:
شما میتونید در صورت داشتن شرایط زیر، تا ۷ روز کاری بعد از دریافت کالا، برای برگردوندنش اقدام کنید:
✅ کالاهای مشکلدار یا خراب:
اگه کالایی که تحویل گرفتید، مشکل فنی یا ظاهری (مثل شکستگی، خطوخش و…) داشته باشه که تقصیر شما نباشه.
✅ کالای اشتباه:
اگه مشخصات یا مدل کالایی که فرستادیم با چیزی که در سایت گجتیکس دیدید فرق داشته باشه یا اشتباهی کالای دیگهای ارسال شده باشه.
✅ پشیمانی از خرید:
اگه از خریدتون پشیمون شدید، فقط کالاهایی رو میتونید برگردونید که هنوز پلمپ و بستهبندی اصلیشون باز نشده باشه و ازش استفاده نشده باشه.
(🔸 توجه: در این حالت هزینه پست برگشتی با خریدار است.)
🚫 کالاهای غیرقابل مرجوعی:
⚠️ به دلیل رعایت بهداشت و حفظ سلامت کالا و مشتریان، موارد زیر قابل تعویض یا بازگشت نیستند:
کالاهایی که پلمپشون باز شده باشه (بهجز در صورت وجود مشکل فنی).
گجتهایی که فعالسازی (اکتیو) شدهباشن مثل گوشی، ساعت هوشمند و تبلت.
اقلام مصرفی نظیر باتری، مایع تمیزکننده، محافظ صفحه نصبشده و…
کارتهای هدیه، شارژ یا لایسنس نرمافزاری.
کالاهایی که در اثر استفاده نادرست یا تعمیر غیرمجاز آسیب دیده باشن.
📦 مراحل بازگرداندن کالا:
تماس با پشتیبانی:
در سریعترین زمان ممکن با پشتیبانی دیجی پرل از طریق تلفن 0۹۹۳۳۹۲۹۹۶۱ یا ایمیل nazarinargess24@gmail.com تماس بگیرید و مشکل رو توضیح بدید.
ثبت درخواست:
بعد از بررسی اولیه، درخواست مرجوعی ثبت میشه و راهنمای ارسال برای شما ارسال میگردد.
بستهبندی اصولی:
کالا رو با جعبه اصلی، لوازم جانبی، کارت گارانتی و فاکتور در یه بستهبندی محکم قرار بدید (روی جعبه اصلی چیزی ننویسید).
